Als ik 1 x op enter druk via de mousepad van mijn HP pavilion DV5, dan klikt hij uit zichzelf 5 x .

Stel dat ik een foto open op de telegraaf, en ik druk 1 x op enter, dan opent hij hem soms wel 8 x. IK sluit met mailen het venster, en ben ik ineens alles kwijt, want dan klikkerdeklikkerdeklik klikt hij alles dicht. Ik weet niet meer wat ik doen moet, buiten alles eraf en opnieuw installeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Even de drivers eraf gooien en opnieuw opstarten. Configuratiescherm>systeem>apparaatbeheer en dan zal ie onder muizen op invoerapparatuur staan gok ik. Als je hem vind rechtermuisklik en driver verwijderen. Dan restarten dan wordt hij weer gevonden.

Toegevoegd na 27 seconden:
muizen of invoerapparaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het proberen, lees je over een uur nog niks, dan ben ik naar het centrum voor een andere laptop, want ik word er helemaal gek van. ( bij wijs van spreken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en moet nu nog even afwachten. Hij doet het niet consequent namelijk...